26.2.10

Bones, obro el blog

Des del 26 de Febrer del 2010, o el que és el mateix, des de les 4es calendes de Març de l'any 2207 de la Rebel·lió dels Ibers, aquest és el meu oppidum. Des de les altures, des de la meva alta torre amb les seves poderoses muralles de pedra; a la costa hispànica entre els Pirineus i l'Ebre, observo i miro el món, el país i el poble. I quan succeix algun fet que m'interessa, aquí trobareu la meva opinió i els meus ideals. Així doncs, sigueu benvinguts al meu oppidum. OBRIU LES PORTES!!




Fuscus Dominus


Scriptum factum IIII kalendas marcii anno MM CC VII ab Rebellione Hiberibus

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola, acabo de descobrir el teu bloc a Yahoo, i trobar que és realment impressionant. Vaig a mirar cap a fora per Brussel · les. Agrairia si seguir escrivint sobre aquest tema en el futur. Molta gent es beneficiarà de la seva escriptura. ¡Salut!